η ταυτότητά μας

η ταυτότητά μας

Κυριακή 10 Δεκεμβρίου 2017

«Δημοσιογράφοι», «συμμορίες», «καθάρματα» και «τσογλάνια»




Δεν μπορούμε να δώσουμε μια βαθύτερη εξήγηση όμως κάθε φορά που γίνεται μια εκλογική διαδικασία νοιώθουμε την ανάγκη να αποσαφηνίσουμε ορισμένα πράγματα…..


Δημοσιογράφος είναι ένας απασχολούμενος στον ιδιωτικό (ενίοτε δημόσιο φορέα π.χ ΕΡΤ) ο οποίος πληρώνεται από τον εργοδότη του για να πληροφορεί και να ενημερώνει τον πολίτη για τα κοινωνικά πολιτικά αστυνομικά γεγονότα που συμβαίνουν γύρω του....
Ο Εργοδότης έχει έσοδα αποκλειστικώς από διαφημίσεις και όχι κάτω από το τραπέζι μέσω πολιτικών παραγόντων εκπροσώπων κομμάτων κλπ..



Ο Δημοσιογράφος ΑΠΑΓΟΡΕΎΕΤΑΙ να ζητά διαφήμιση ακόμα και από επιχειρηματίες διότι αυτό είναι δουλειά του διαφημιστή του εκάστοτε μέσου...




Δημοσιογράφος και διαφημιστής είναι έννοιες ασύμβατες και δεν επιτρέπονται από την δημοσιογραφική δεοντολογία....



ο δημοσιογράφος έχει χρέος να παρουσιάζει τα γεγονότα και όταν διατυπώνει την άποψή του να το κάνει με στόχο να διορθώσει τα κακώς κείμενα και όχι για να εξασφαλίσει ανταλλάγματα οικονομικά και υλικά....



Δημοσιογράφος που ζητά χρήματα για να προβάλει πολιτικά πρόσωπα ή επιχειρηματίες, για να καλύψει ανομίες τους ή για να μην τους συκοφαντήσει μέσα από τα μέσα που εργάζεται δεν ονομάζεται δημοσιογράφος...



Ονομάζεται κάθαρμα, εκβιαστής, τσογλάνι, γυμνοσάλιαγκας και "υποκείμενο" του κοινού ποινικού δικαίου....




Ας δούμε λίγο τον ορισμό κάποιων εννοιών



Δημοσιογραφία: είναι η συγκέντρωση ειδήσεων και πληροφοριών, και η διάδοση τους μέσω των μέσων μαζικής ενημέρωσης με στόχο την κατά το δυνατόν ορθή πληροφόρηση των πολιτών. Η δημοσιογραφία εμπεριέχει την υποκειμενική άποψη αυτού που την ασκεί, από τον τρόπο διαμόρφωσης ή παρουσίασης των συγκεντρωμένων πληροφοριών, μέχρι τον άμεσο σχολιασμό τους. Όποιος ασκεί τη δημοσιογραφία ως επάγγελμα υπόκειται στον κώδικα δημοσιογραφικής δεοντολογίας της ένωσης συντακτών στην οποία ανήκει.

Οι τομείς με τους οποίους ασχολείται η δημοσιογραφία καλύπτουν όλα τα ζητήματα της πολιτικής, κοινωνικής, οικονομικής και πολιτιστικής ζωής. Το επάγγελμα του δημοσιογράφου θεωρείται από κάποιους λειτούργημα από την άποψη ότι ο δημοσιογράφος επιτελεί κοινωνικό έργο, εργάζεται προς όφελος του συνόλου της κοινωνίας και συμβάλλει στην εύρυθμη λειτουργία της (π.χ. με την αποκάλυψη σκανδάλων).



Η λέξη κάθαρμα σήμερα σημάνει ανάξιος, τιποτένιος, ελεεινός. Η αρχική σημασία της λέξης κάθαρμα, ήταν « το μολυσμένο αντικείμενο που πετάγεται μετά τον καθαρμό, το απόβλητο».



Στην αρχαιότητα, όταν ερχόταν κάποια θανάσιμη επιδημική ασθένεια το απέδιδαν σε οργή των θεών.



Για να τους εξευμενίσουν και να επέλθει ΚΑΘΑΡΣΗ, οι ιερείς παρελάμβαναν από τη φυλακή έναν καταδικασμένο σε θάνατο, τον οδηγούσαν τελετουργικά σε μια άκρη της πόλης και τον θυσίαζαν. Τον κατάδικο αυτό τον ονόμαζαν «κάθαρμα». Σύμφωνα με την πρώτη σημασία της λέξης είναι άστοχο να αποκαλούμε καθάρματα, όλα αυτά τα άτομα που κυκλοφορούν ελεύθερα ανάμεσά μας και ρυπαίνουν τη δημόσια ζωή, εφ όσον δεν έχουν ακόμη αποβληθεί και έχουν βήμα για να εκστομίζουν τα μισαλλόδοξα στερεότυπά τους, να βρίζουν, να λοιδορούν και να απειλούν.



Είναι ενεργεία ρυπογόνοι φορείς και αν η κοινωνία, εν μέσω αυτής της κρίσης, θέλει να ανασυνταχθεί και να προχωρήσει οφείλει να τους αντιμετωπίσει και να τους αποβάλλει ως καθάρματα.



Τα καθάρματα σήμερα έχουν συστήσει συμμορία

Συμμορία είναι ένα σύνολο που προβαίνει σε εγκληματικές πράξεις, κατά τρόπο απόλυτα οργανωμένο.



Η λέξη προέρχεται από την πρόθεση (συν-) και τη λ. μόρα (στρατιωτική μονάδα). Αρχικώς, η λέξη αναφερόταν σε φορολογική τάξη των αρχαίων Αθηναίων ή σε στρατιωτική υποδιαίρεση, αλλά αργότερα απέκτησε τη σημερινή σημασία.

Για το νεαρότερης ηλικίας άτομο που συμμετέχει σε συμμορίες και γενικότερα έχει αντικοινωνική συμπεριφορά, χρησιμοποιούμε τη λέξη τσογλάνι, που είναι τουρκικής προέλευσης, από το (iç = εσωτερικό, oğlan = αγόρι).



Τα εσωτερικά αγόρια την εποχή της τουρκοκρατίας ήταν αυτά που απάρτιζαν το αρσενικό χαρέμι του σουλτάνου και ζούσαν στο Εντερούν (Enderûn).



Η λέξη, παρότι φαίνεται ως περσική, αντιστοιχεί προς την Ελληνική «ενδότερα». Εννοιολογικά σημαίνει ακριβώς ό,τι και το Χαρέμι. Ουσιαστικά επρόκειτο για ένα χώρο απαγορευμένο στους υπόλοιπους, όπου αντί για γυναίκες υπάρχουν άντρες.



Νίκος Αγγελής



Υ.Γ. Όποιος στην Εύβοια στην Αθήνα στην Ελλάδα ή οπουδήποτε στον κόσμο συναναστρέφεται με συμμορίες και τσογλάνια που παριστάνουν τους δημοσιογράφους, είτε είναι πολιτικός είτε επιχειρηματίας και συναλλάσσεται μαζί τους για την χειραγώγηση του κόσμου είναι συνένοχος και συμμέτοχος στις τσογλανοσυμμορίες!!!!