Δεν υπήρξε τόνωση της αγοράς
της Χαλκίδας από τις εκδηλώσεις που πραγματοποίησε ο εμπορικός σύλλογος Χαλκίδας
σύμφωνα με απόψεις εμπόρων με τους οποίους μιλήσαμε…
Από την οργάνωση των εκδηλώσεων
αυτών δεν έλειψαν οι προχειρότητες και οι ερασιτεχνισμοί, όπως με την πισίνα
στο πάρκιγκ του Σολογιάνη και το κλείσιμο της Αβάντων που ακόμα κανείς δεν έχει
καταλάβει τι προσέφερε στην αγορά, στους καταστηματάρχες και στην πόλη….
Ακόμα
και οι καλές εκδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν , όπως η επίδειξη μόδας στην Ερμού
και τα χορευτικά Καποέϊρα κλπ δεν γνωστοποιήθηκαν εγκαίρως στους πολίτες μέσω ανακοινώσεων-δελτίων τύπου (ώστε να τα
παρακολουθήσουν) αλλά κατόπιν εορτής!!!
Με σπασμωδικές κινήσεις,
μια στο καρφί και μια στο πέταλο, δεν μπορεί να τονωθεί η τοπική αγορά…. Ως ιδέα
ήταν καλή αλλά χρειάζεται καλύτερη οργάνωση και επικοινωνία….
Πρέπει να
θεσμοθετηθεί και να δουλεύει ολόκληρη η Χαλκίδα τουλάχιστον έξι μήνες πριν για
να υπάρξουν απτά αποτελέσματα στην αγορά…
Να γίνει ευρύτερα γνωστό ότι στη Χαλκίδα
που γειτνιάζει με την Αθήνα για δεκαπέντε μέρες μέσα στον Ιούλιο υπάρχουν εκπτώσεις
και σημαντικές παράλληλες εκδηλώσεις…
Να αντικαταστήσει ως θεσμός το ξεπερασμένο
παζάρι της Αγίας Παρασκευής που δεν προσφέρει πια τίποτε ούτε στους δημότες ούτε
στην πόλη!!!