η ταυτότητά μας

η ταυτότητά μας

Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2019

Προσέχτε λίγο τι γράφετε


Άκουσα κάποιον να λέει…. «Ψέματα, ψέματα άδικα με κατηγορούν….εικοσιτέσερις φορές πήγα στα δικαστήρια και αθωώθηκα»… άρα «είμαι αθώος και για για το κακούργημα που με κατηγορούν»… 
Εκφράζω μια απορία…. 
Ποιες είναι οι εικοσιτέσσερις αθωωτικές αποφάσεις;;; 




Εγώ αν ήμουν στη θέση του θα τις έβαζα σε ένα χαρτί και θα έλεγα… 1,2,3,4…24! Αθώος…

Γιατί είναι άλλο να κατηγορείσαι γιατί δεν έδωσες στοιχεία στην αντιπολίτευση… να πεις μου είχε χαλάσει το φαξ…. ή τα έστειλα και δεν τα πήρανε κλπ κλπ…

Είναι άλλο να κατηγορείσαι γιατί έδωσες μια διπλή εντολή που δεν έπρεπε ...
 είναι άλλο να κατηγορείσαι ότι εξύβρισες κάποιον ή τον πρόσβαλες στο δημοτικό συμβούλιο και διαφορετικό να κατηγορείσαι για κακουργηματικού χαρακτήρα πράξεις που επισείουν μέχρι και ποινή ισόβιας κάθειρξης…

Εμείς δεν προδικάζουμε ούτε καταδικάζουμε κανέναν… άλλοι βγαίνουν και γράφουν ότι οι μισές κατηγορίες κατέπεσαν στο κενό (ψέματα) κι ότι επειδή κάποιος αθωώθηκε για ένα πταίσμα σίγουρα θα αθωωθεί και για το κακούργημα (πως το ξέρετε;;;;)

Και μια άλλη λεπτομέρεια… 
Στα εικοσιπέντε χρόνια που κάνω μια δουλειά δεν με έχουν κατηγορήσει ποτέ για κάτι…. 
Σε μια εικοσιπενταετία μου κατέθεσαν και δυο ψευδείς μηνύσεις που τις πήραν πίσω… 
Αν με είχαν κατηγορήσει μέσα σε πέντε χρόνια εικοσιτέσσερις φορές κάτι δεν θα πήγαινε καλά….
 Κάτι εγώ δεν θα έκανα καλά… πολύς καπνός για να μην υπάρχει καθόλου φωτιά…

Προσέχτε λίγο τι γράφετε και τι λέτε… 
Μην προκαταλαμβάνετε την ελληνική δικαιοσύνη…

Εδώ εμείς που έχουμε δει με τα μάτια μας πράματα και θάματα και είμαστε προσεκτικοί!