η ταυτότητά μας

η ταυτότητά μας

Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2019

Όταν Τσοκάνης και Ντίνη Αλληλομηνύονταν



Ας θυμηθούμε τι έγραφε το blok του ραδιοφωνικού σταθμού εύριπος το 2014 τότε που η κυρία Ντίνη κατηγορούσε το Θωμα….

"Μια απίστευτη περιπέτεια έζησε εχθές η δημοσιογράφος του ΕΥΡΙΠΟΣ 90,0 FM Εφη Ντίνη, η οποία οδηγήθηκε στο αστυνομικό τμήμα συνοδεία αστυνομικών, με το αιτιολογικό ότι είχε υποβληθεί σε βάρος της μήνυση από ιδιοκτήτη blog για συκοφαντική δυσφήμηση. Δύο ώρες μετά διαπίστωσε ότι δεν ήταν σε ισχύ καμία μήνυση, αφού ο μηνυτής δεν είχε καταβάλλει το παράβολο των 100 Ευρώ όπως προβλέπει ο νόμος για να είναι σε ισχύ. "



Διαβάστε τι έγραφε τότε  στο facebook η Έφη Ντίνη



"Ναι είναι αλήθεια! Σήμερα στις 2:30 που έφυγα από το ραδιόφωνο πήγα να πάρω το αυτοκίνητο που είχα σταθμεύσει νωρίτερα από κάτω, δίπλα στο οποίο ήταν 2 αστυνομικοί. Μόλις πήγα να μπω στο αυτοκίνητο μου με πλησίασε ο ένας αστυνομικός ο οποίος με ρώτησε το όνομα και το επώνυμο μου.Με ενημέρωσε ότι ο κ. Τσοκάνης ιδιοκτήτης του eviazoom είχε κάνει μήνυση για συκοφαντική δυσφήμηση σε βάρος μου. Αν και επέμεινε να με βάλλει στο περιπολικό του είπα ότι θα ακολουθήσω μέχρι την Αστυνομική Διεύθυνση με το αυτοκίνητό μου κάτι που δέχτηκε και ο δεύτερος συνάδελφος του. Πράγματι φτάνοντας στο αστυνομικό τμήμα, ο αξιωματικός υπηρεσίας με ενημέρωσε για το περιεχόμενο της μήνυσης. Με έκπληξη μου διαπίστωσα ότι τίποτα από όλα αυτά που ανέφερε δεν ήταν αληθή.Για του λόγου το αληθές θα επισυνάψω ηχητικό ντοκουμέντο από την εκπομπή μου χτες στον ΕΥΡΙΠΟ90fm για το οποίο επικαλείται ο κ. Τσοκάνης ότι τον συκοφαντώ.Για αυτό το λόγο του έκανα μήνυση για ψευδή καταμήνυση.Στις 4 το μεσημέρι, με έκπληξη μου άκουσα τον αστυνομικό να συνομιλεί με την εισαγγελέα μπροστά μου προκειμένου να οδηγηθώ στο αυτόφωρο. Με έκπληξη εγώ και οι φίλοι μου ακούσαμε σε ερώτηση της Εισαγγελέα αν ο μηνυτής έχει υποβάλλει το παράβολο των 100 ευρώ για να έχει ισχύ η μήνυση σε βάρος μου, ο αστυνομικός απάντησε όχι.Σε ερώτηση της εισαγγελέα αν έχει υποβάλει ο μηνυτής υπεύθυνη δήλωση ότι εντός 3 ημερών θα καταβάλει το παράβολο πάλι ο αστυνομικός απάντησε ότι δεν έχει υπεύθυνη δήλωση από το μηνυτή. Η Εισαγγελέας ζήτησε να με αφήσουν να φύγω αλλά στο Αστυνομικό Τμήμα Χαλκίδας ´εμεινα μέχρι τις 6 το απόγευμα για εξακρίβωση στοιχείων και βέβαια άσου δεν προέκυψε από το σύστημα κάτι σε βάρος μου, επέστρεψα σπίτι μου. Το παράδοξο σε αυτή την ιστορία είναι ότι οι αστυνομικοί ήρθαν έξω από το χώρο της δουλειάς μου να συλλάβουν εμένα την "κακοποιό" η οποία έχω διαπίστευση δημοσιογράφου, κάνοντας για 10 περίπου χρόνια αστυνομικό ρεπορτάζ, για μία μήνυση που δεν ίσχυε, σε βάρος μου αφού δεν είχε καταβληθεί το χρηματικό ποσό από το μηνυτή. Δεν ξέρω ποιος ευθύνεται για τη δική μου ταλαιπωρία, την απώλεια στη δουλειά μου αλλά και για το διασυρμό μου με αυτό τον τρόπο. Σίγουρα όμως θα αποδοθούν ευθύνες κατά παντός υπευθύνου!" 



Eviain: Ευχαριστούμε τη φίλη αναγνώστρια που μας το έστειλε.. φαίνεται περίτρανα η αξιοπιστία των αντιπάλων μας..
 Οι Λατίνοι έλεγαν verba volant scripta manent… 
που σημαίνει τα λόγια πετούν τα γραπτά μένουν… 
Και μπορεί τα ραδιοφωνικά τους λόγια να αλλάζουν σας τις μεταμφιέσεις του Τάκη Ζαχαράτου αλλά τα γραπτά είναι αδιάψευστος μάρτυρας των οβιδιακών τους μεταμορφώσεων!



Υ.Γ. Παρεμπιπτόντως από το αστυνομικό ρεπορτάζ πως βρεθήκατε στο πολιτικό κυρία Ντίνη;;;; ¨έχει πιο πολύ ζουμί ε;;;;