η ταυτότητά μας

η ταυτότητά μας

Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2018

Εγώ στη θέση τους θα ντρεπόμουν



Εγώ αν ήμουν πολιτικό πρόσωπο και έδινα εντολή σε τυπογράφο να εκδώσει τα ημερολόγια της ομάδας του συζύγου μου και έλεγα να γράψει στα τιμολόγια ότι με προμήθευσε με χαρτί αλληλογραφίας και φάκελλα, για να πληρώσω τα προσωπικά μου ημερολόγια με λεφτά των δημοτών θα ντρεπόμουν να βγω σε δημοτικό συμβούλιο και να μιλήσω δημόσια για «σεβασμό στα χρήματα των δημοτών»….



 Αν ήμουν αντιδήμαρχος και δεχόμουν να προσληφθεί ένας δημοσιογράφος ως εργάτης καθαριότητας για να τον βάζω να γράφει (με τα λεφτά των δημοτών» εναντίον των αντιπάλων μου θα ντρεπόμουν να βγω σε δημοτικό συμβούλιο και να κατηγορήσω κάποιον ο οποίος συνεργάζεται με το δήμαρχο, επειδή στο προσωπικό του ιστολόγιο εκφράζει –όπως έκανε πάντα- τις προσωπικές και πολιτικές του απόψεις…. 



Εγώ θα ντρεπόμουν αν είχα διορίσει ανιψιό αντιδημάρχου στην καθαριότητα ο οποίος ήταν μόνιμος κάτοικος Αγγλίας δήλωνε επάγγελμα ηθοποιός και πληρωνόταν με διπλή εντολή του δημάρχου γιατί στην υπηρεσία δεν τον γνώριζε κανείς…


Ο ένας δημοσιογράφος διορισμένος στην καθαριότητα για να γράφει εναντίον πολιτικών αντιπάλων ο άλλος ηθοποιός- ανιψιός αντιδημάρχου- μόνιμος κάτοικος Αγγλίας… Τελικά τα σκουπίδια στην Κύμη ποιος τα μάζευε ρε παιδιά;;;;;;

Φαίνεται ότι η ντροπή είναι ένα συναίσθημα που δεν μπορεί να το νοιώσουν όλοι… 


ειδικά αν υπάρχει παντελής έλλειψη φιλότιμου , ειλικρίνειας και συνείδησης…