η ταυτότητά μας

η ταυτότητά μας

Τετάρτη 25 Απριλίου 2018

Ζείτε μια οφθαλμαπάτη (και η κυβέρνησή σας μια αυταπάτη)…


Γειά σας…

Είμαι ένας ανώνυμος τραπεζίτης που κατοικώ μόνιμα στο Λονδίνο και αυτό που θα σας αποκαλύψω μπορεί να σας φανεί παράλογο, αλλά όσο λιγότεροι το πιστέψουν τόσο καλύτερα για μένα… διότι βλέπετε ….

Είμαι στο τραπεζικό σύστημα, στη μεγάλη βιομηχανία.





Για πολλά χρόνια έχουμε ελέγξει τις ζωές σας… οσο εσείς παλεύατε και αγωνιζόσασταν…

Εμείς δημιουργούσαμε εκείνα τα πράγματα που δεν χρειάζεστε πραγματικά…
Τα σπόρ αμάξια σας, τα ακριβά τζιπ, τη μόδα, τις plasma τηλεοράσεις σας…

Θυμάμαι ξεκάθαρα πως ξεκίνησαν όλα αυτά…


Οικογενειακό μυστικό από πατέρα σε γιό, κληρονομημένη γνώση που μου δίνει το προβάδισμα..


Όσο εσείς οι χωριατ…. Sorry… Οι άνθρωποι κοιμάστε στα κρεβάτια σας…


Εμείς ελέγχουμε τα χρήματα που ελέγχουν την ζωή σας…

¨οσο εσείς λατρεύτε ψεύτικα είδωλα και χωρίς δεύτερη σκέψη θα πουλούσατε την ψυχή σας, για μια θέση στον ήλιο, αυτά τα πράγματα δεν θα έχουν αξία όταν έρθει η ώρα σας..

Αλλά όσο αυτά υπάρχουν εκεί για να ελέγξουν τις μάζες εγώ απλά αναπαύομαι και σκέφτομαι τα περιουσιακά μου στοιχεία…


Φυσικά δεν με απασχολούν ούτε ΕΝΦΙΑ ούτε φόροι…. ¨όλα είναι διασφαλισμένα σε offshore εταιρίες και σε φορολογικούς παραδείσους…


Είμαι ασφαλής με τη γνώση ότι εγώ τα έχω όλα ενώ εσείς οι κοινοί άνθρωποι χάνετε τις δουλειές σας…

Βλέπετε… Σας μιλώ με απόλυτη περιφρόνηση αλλά το χαμόγελο στα χείλη μου με κάνει παραδειγματικό..

Διότι εγώ έχω το όπλο της παγκόσμιας ενημέρωσης , το οποίο μας συνδέει και προκαλεί εμπάθεια…


Έχετε πιστέψει πως στα αλήθεια σας προσέχουμε...

Ενώ εμείς οι κάτοχοι του τραπεζικού συστήματος…
Οι επενδυτές….

Είμαστε απλά κάποιοι λίγοι….


Αλλά αν το αντιλαμβανόσασταν αυτό θα παίρνατε πίσω τη δύναμη σας….

Ως εκ τούτου υπάρχουν καθημερινές τρομοκρατίες για να σας κάνουν να φοβάστε…

Οι πανικοί, οι κρίσεις, οι πόλεμοι, οι ασθένειες…. ¨όλα για να σας εμποδίσουν να βρείτε την πνευματική σας ολοκλήρωση…


Εμείς στήνουμε το παιχνίδι και εξαγοράζουμε και τις δύο πλευρές…


΄Έτσι ώστε να σας κρατάμε υποδουλωμένους στις μίζερες ζωές σας..

Άρα βγείτε έξω και δουλέψτε όσο το βιολογικό σας ρολόι εξασθενεί..

Και όταν τελειώσουν όλα…


Λίγα χρόνια πριν τον τάφο θα κοιτάτε πίσω όλα αυτά και μόνο τότε θα καταλάβετε ότι η ζωή σας ήταν ένα τίποτα…
Απλά μια φαντασίωση… Μια οφθαλμαπάτη….

Υπάρχουν λίγα πράγματα που δεν ελέγχουμε…

Το να έχουμε νομικούς και αστυνομικές δυνάμεις ήταν πάντα ένας στόχος… να εκτελούν τις διαταγές μας όσο εσείς διαδηλώνετε στους δρόμους…
Αλλά ποτέ δεν κατάλαβαν ότι είναι απλά «πρόβατα»…. Πιόνια…

Διότι η πραγματική δύναμη εδρεύει στα χέρια λίγων… Σε εμάς….


Ψηφίζατε για κόμματα… Τι περισσότερο θα μπορούσατε να είχατε κάνει;;;

Αυτό που δεν ξέρατε όμως είναι ότι είναι το ίδιο και το αυτό…
Ο «Αντώνης» έδωσε τα σκήπτρα στον «Αλέξη» και εσείς ακολουθούσατε και πιστεύατε τον αρχηγό που «τοποθετήσατε» εσείς…

Αλλά το δικό σας αίμα κυλάει κόκκινο ενώ το δικό μας είναι γαλάζιο…
Απλά δεν το βλέπετε… όλα είναι μέρος του παιχνιδιού…. ¨ενας ακόμη αντιπερισπασμός όπως τα λεφτά και η δόξα….

Ετοιμαστείτε για πόλεμο στο όνομα της «Ελευθερίας»…


Εμβολιασμοί για ασθένειες που ποτέ δεν υπήρξαν…


Επιθέσεις στα επιρεάσιμα μυαλά των παιδιών σας…


Ενας πληθυσμός υπό πλήρη έλεγχο..


Δεν θα φέρετε καμιά αντίσταση…


Η κατάσταση πληροφοριών θα σας κρατήσει στη θέση σας…



Ο αποπληθυσμός των χωριατών ήταν πάντα ο στόχος μας…..

Αλλά η ευγονική δεν μας «βγήκε» όπως την περιμέναμε…

Ναι εμείς είμασταν που χρηματοδοτούσαμε τους Ναζί….


Αλλά μιας και εμείς ελέγχουμε τα Μέσα μαζικής ενημέρωσης το τι πραγματικά συμβαίνει δεν σας αφορά….

Άρα συνεχίστε να βλέπετε την plasma τηλεόρασή σας και ο κόσμος θα ελεγχθεί από αυτούς που δεν μπορείτε να δείτε….


Ανώνυμος επενδυτής






Evia in: Ένας φίλος μου είπε κάποτε ότι η πραγματική επανάσταση θα ξεκινήσει από τη συνείδησή μας....

και ενας άλλος φίλος μου είπε πρόσφατα…
Το μόνο λάθος που έχει κάνει η σημερινή ολιγαρχία είναι ότι παλιά είχαν εργάτες σε εργοστάσια αυτοκινήτων αλλά τους έδιναν τέτοιο μισθό που μπορούσαν να αγοράσουν το προϊόν που κατασκεύαζαν ενώ σήμερα ο εργάτης δεν μπορεί να πάρει ούτε τα βασικά……