η ταυτότητά μας

η ταυτότητά μας

Τρίτη 9 Απριλίου 2013

Κι όμως υπάρχει ελπίδα (και αέρας κοπανιστός)

Είμαι ένας ελεύθερος επαγγελματίας που εδώ και τρία χρόνια βλέπω την επιχείρησή μου να καταρρέει…

-Το τελευταίο εξάμηνο δεν έχω κόψει ούτε ένα τιμολόγιο

-Έχω απλήρωτη την εφορία για το προηγούμενο έτος

-Έχω απλήρωτους τρεις λογαριασμούς της ΔΕΗ

-Έχω απλήρωτο το τηλέφωνο

-Απλήρωτα εδώ και δυο χρόνια τα δάνεια στις τράπεζες

-Απλήρωτο εδώ και ενάμιση χρόνο το ΤΕΒΕ

-Είχα κάνει επενδύσεις στην μικρομεσαία μου επιχείρηση μέσω 
δανεισμού 100 χιλιάδων ευρώ η αξία των οποίων σήμερα δεν φτάνει ούτε τις 10!!!

Η αξία της ίδιας της επιχείρησης μου έχει μειωθεί κατά 80% τουλάχιστον αλλά και να προσπαθήσω να την πουλήσω σήμερα σε εξευτελιστική τιμή δεν μπορώ να βρώ αγοραστή

-Ακόμα και αν προχωρήσω σε παύση εργασιών δεν μπορώ ούτε επίδομα από τον ΟΑΕΔ να πάρω αφού έχω οφειλές προς το δημόσιο

-Είμαι εγκλωβισμένος και αναγκασμένος να διατηρώ μια επιχείρηση που κάθε χρόνο με χρεώνει ακόμα περισσότερο σαν ένας βάλτος που τραβάει βαθιά στον πάτο με΄χρι που δεν θα μπορώ να αναπνεύσω άλλο!!!

Όμως….. Δεν χάνω την αισιοδοξία μου γιατί μια καινούργια προοπτική ανάπτυξης δημιουργείται αυτές τις ημέρες στο νομό της Εύβοιας….
 
Το πιάτο του Επιμελητηρίου….

Βλέπω τον Μπαρούτα να φωτογραφίζεται τρώγοντας «καναπεδάκια» .....
την Αγιοστρατίτη αγκαλιά με την υπεύθυνη του ΙΕΚ Πράξεις και φίλη του Παντελή του Κούκου ...
και ένας άνεμος αισιοδοξίας δημιουργεί νέες προοπτικές….





Βλέπω το Σίμωση με την παρέα της πλειοψηφίας να γυρνάνε ολόκληρη την Εύβοια από την Κάρυστο μέχρι την Ιστιαία, το Λαγώνικο να κάνει τον κομφερανσιέ και τη Γάσπαρη να φτιάχνει πίτες από γλυκό λεμόνι και αισθάνομαι ότι κάποιοι άνθρωποι νοιάζονται για μένα!!!! 

Νοιώθω ένα ενδιαφέρον για την ευβοϊκή επιχειρηματικότητα να πλανιέται στην ατμόσφαιρα και ομολογώ ότι συγκινούμαι…. Επιτέλους θα λυθούν και τα δικά μου προβλήματα ως επιχειρηματία μόλις το κατσικάκι στη γάστρα κάποιου διαγωνιζόμενου πάρει το πρώτο βραβείο…. 

Αρχίζω να πείθω τον εαυτό μου πως είναι δυνατόν να αλλάξουν τα πράγματα ακόμα και με τη δημιουργία μιας τεράστιας τρύπας στο νερό!!!!!





Υ.Γ. Μέχρι πριν λίγο καιρό είχαμε το καλάθι της περιφέρειας τώρα βρήκαμε και το πιάτο της Εύβοιας…..
 Δεν μένει παρά να γεμίσουμε και μια νταμιτζάνα με αέρα κοπανιστό και να κάνουμε το γάμο του Καραγκιόζη… 

Θα φάμε …θα πιούμε….και νηστικοί θα κοιμηθούμε!!!!

Ε ρε γλέντια… Ώπα…ώπα ώπα!!!!!