η ταυτότητά μας

η ταυτότητά μας

Δευτέρα 4 Μαρτίου 2019

Απάντηση στην απάντηση


Αγαπητέ Κοσμά

Εμείς προσωπικά δεν έχουμε υποδείξει σε κανέναν πως να κάνει τη δουλειά του… 

Σε σχέση με την αντικειμενικότητα όμως και με την αλήθεια έχουμε την άποψή μας και δεν θα ρωτήσουμε κανένα αν την εκφράσουμε ή όχι…. 
Παρά το ότι κάποιοι μας χρεώνουν ότι γράφουμε ότι γράφουμε επειδή είμαστε έμμισθοι… 
Το τί άποψη έχουμε για τον Θανάση Μπουραντά την έχουμε κάνει γνωστή στο αναγνωστικό κοινό και τους φίλους μας εδώ και είκοσι χρόνια… 
Είτε συνεργαζόμασταν μαζί του είτε όχι…. 
Σχετικά με τους λόγους που το evialead ή άλλοι δημοσιογράφοι στηρίζουν το Δημήτρη Θωμά δεν μας καίγεται καρφί… Αν όμως εμφανίζονται ως αντικειμενικοί ανένταχτοι και γράφουν κατευθυνόμενα ψέματα τότε ναι μας νοιάζει… 



Θα γράψουμε την άποψή μας για να ενημερώσουμε τον κόσμο ότι αυτοί που του λένε ψέματα το κάνουν από συμφέρον όχι ως υπέρμαχοι της αλήθειας…

Αναφορικά με εμένα έχουν γραφεί ένα σωρό ψέματα… 
Μάλιστα κάποιοι με «είδαν» να χτυπώ συνάδελφο…. 
Με μεγάλωσε η μητέρα μου με τη γιαγιά μου και την αδελφή μου…

¨ήμουν από μκρός σε ένα περιβάλλον με γυναίκες… 
Ποτέ στη ζωή μου δεν έχω χτυπήσει γυναίκα… 
¨έχω δυο κόρες στις οποίες δεν έχω ασκήσει ούτε λεκτική βία… Δεν ανέχομαι από κανένα να με συκοφαντεί με τέτοιο χυδαίο και αισχρό τρόπο…

Αγαπητέ συνάδελφε… εγώ δεν έχω δημοσιεύσει ποτέ βίντεο με εσένα ούτε σε έχω θίξει προσωπικά… 
Εσύ το έχεις κάνει δυο φορές.. 
Φυσικά και είναι δικαίωμά σου όπως και το να υποστηρίζεις όποιον θέλεις…

Δικαίωμά μου όμως και εμένα είναι να υπερασπίζομαι τις απόψεις μου και την αλήθεια…

Όσο για τους παρευρισκόμενους στη συγκέντρωση της συμπολιτείας μια και κάθισες και τους μέτρησες κάνε μια σύγκριση με αυτούς που πήγαν στην καφετέρια στην Κύμη….

Αυτούς ξέχασες να τους μετρήσεις λόγω της μεγάλης κοσμοσυρροής!

Τέλος πάντων… ας κάνει ο καθένας τη δουλειά του και ας αφήσουμε τον χαρτοπόλεμο

Εγώ στηρίζω Μπουραντά και εσύ Θωμά…

Ο κόσμος θα κρίνει και θα αποφασίσει ποιος του λέει αλήθεια και ποιος ψέματα.



Νίκος Αγγελής


Υ.Γ.1. Φασιστικό είναι να στοχοποιείς ανθρώπους να διαστρεβλώνεις συστηματικά την αλήθεια, να αποκρύπτεις ουσιαστικά στοιχεία μιας υπόθεσης προκειμένου να προωθήσεις τη δική σου άποψη, να εκδίδεις έντυπα και να διασπείρεις ψευδείς ειδήσεις με σκοπό τον επηρεασμό της κοινής γνώμης… Αλήθεια όταν μιλάμε για φασισμό στο δήμο Κύμης-Αλιβερίου που πάει το μυαλό μας;;;; 

Υ.Γ.2. Οι υπέρμαχοι της αλήθειας και της αντικειμενικότητας μήπως γνωρίζουν τι αναφέρει ο νόμος 3852/2010 όπως τροποποιήθηκε από τον 4555/2018;;;;;;;;;;;;

Υ.Γ.3.Οι υποστηρικτές της αλήθειας μήπως γνωρίζουν το περιεχόμενο του υπ.αριθ. 69/2018 βουλεύματος του συμβουλίου Εφετών Ευβοίας;;;;