η ταυτότητά μας

η ταυτότητά μας

Τετάρτη 3 Ιανουαρίου 2018

Δημήτρης Μηλιόγλου...Το αγαπημένο παιδί του ραδιοφώνου είναι ΕΔΩ

Showbiz



Ο
Δημήτρης Μηλιόγλου σε πρώτο ενικό αποκαλύπτει μικρά μυστικά της ζωής του.

«Η μεγαλύτερη τρέλα που έχω κάνει: Να ξεπεράσω τα όρια της αξιοπρέπειας μου...Έγινε μία φορά όταν ερωτεύτηκα «άρρωστα».

Η συμβουλή που δεν θα ξεχάσω ποτέ:



Να κοιτάς το «δάσος» και όχι το «δέντρο».

Δεν συγχωρώ με τίποτα...:

Την προδοσία.

Φοβάμαι:

Ότι κάποια στιγμή θα σταματήσουμε να ονειρευόμαστε.

Τελευταία φορά που γέλασα πολύ ήταν:

Με τους κολλητούς μου.

Τελευταία φορά που δάκρυσα ήταν:

Όταν βγήκε το εκκαθαριστικό μου....

Εύχομαι για τη σεζόν που διανύουμε:

Να κυλήσει όμορφα και στο τέλος της να είμαι και πάλι περήφανος ότι κάναμε κάτι για το οποίο δεν ντρεπόμαστε... Το να είσαι περήφανος για κάτι που παρουσιάζεις στην ελληνική τηλεόραση είναι μια μικρή νίκη», λέει στο Mytv



Υ.Γ. Ο Δημήτρης Μηλιόγλου σπούδασε δημοσιογραφία στο δημόσιο ΙΕΚ Χαλκίδας , ξεκίνησε τη σταδιοδρομία του από ραδιοφωνικούς σταθμούς της Χαλκίδας και εργάστηκε  στη συνέχεια σε μια σειρά ραδιοφωνικούς σταθμούς της πρωτεύουσας, ενώ έχει συμμετάσχει σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές καναλιών πανελλήνιας εμβέλειας ως τηλεοπτικός σχολιαστής.....

Σήμερα είναι συν παρουσιαστής της Ντορέτας Παπαδημητρίου στον τηλεοπτικό σταθμό σκαϊ μαζί με τον Κωνσταντίνο Βασάλο στην καθημερινή τηλεοπτική εκπομπή ΕΔΩ...

(δεν υπάρχει πιο ωραίο πράγμα στη ζωή από το να βλέπεις αγαπημένα σου παιδιά και φίλους να προοδεύουν)