Ένα κείμενο με ιστορικές ανακρίβειες και κατά φαντασίαν «γεγονότα» διαβάσαμε στο διαδίκτυο για τον δρόμο Χαλκίδα Κύμη που δήθεν έχει ενταχθεί ως διευρωπαϊκό δίκτυο και μάλιστα με προσπάθειες του Γιώργου Σπύρου….
Ο συντάκτης του έχοντας χάσει την επαφή με την πραγματικότητα κινούμενος μεταξύ προσωπικών του απόψεων, φανταστικών ειδήσεων και εξωπραγματικών σεναρίων μας λέει ούτε λίγο ούτε πολύ ότι τα μυρμήγκια είναι γίγαντες και οι ελέφαντες κουνούπια…
Τον ενημερώνουμε λοιπόν (αν και το χρόνο μας θα χάσουμε) ότι:
Το 2003 ο Θανάσης Μπουραντάς πριν ακόμα αναλάβει Νομάρχης είχε παρακολουθήσει το Θέμα του χωροταξικού σχεδιασμού και είχε καταθέσει προτάσεις προς το Αρμόδιο υπουργείο ζητώντας να χαρακτηρισθεί ο κάθετος και διαμήκης άξονας της Εύβοιας ως διευρωπαϊκά δίκτυα…
Τον ενημερώνουμε λοιπόν (αν και το χρόνο μας θα χάσουμε) ότι:
Το 2003 ο Θανάσης Μπουραντάς πριν ακόμα αναλάβει Νομάρχης είχε παρακολουθήσει το Θέμα του χωροταξικού σχεδιασμού και είχε καταθέσει προτάσεις προς το Αρμόδιο υπουργείο ζητώντας να χαρακτηρισθεί ο κάθετος και διαμήκης άξονας της Εύβοιας ως διευρωπαϊκά δίκτυα…
Εκείνη την εποχή αμφιβάλλουμε αν το θέμα γνώριζε ως απλή είδηση ο νεαρός τότε Γιώργος Σπύρου που δεν είχε εκλεγεί καν Νομαρχιακό Σύμβουλος…
Πριν ακόμη αναλάβει τη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση ο Θανάσης Μπουραντάς είχε ζητήσει από τον Δημήτρη Αναγνωστάκη που είχε εκλεγεί δήμαρχος Χαλκίδας αλλά δεν είχε αναλάβει καθήκοντα, και τον πρόεδρο του Τ.Ε.Ε. Γιάννη Σιαγιάννη να πάνε στο αρμόδιο υπουργείο για να καταθέσουν την ευβοϊκή πρόταση για το χωροταξικό σχεδιασμό που περιελάμβανε το δίπολο Χαλκίδα Λαμία, τους οδικούς άξονες της Εύβοιας ως διευρωπαϊκά δίκτυα κ.α.
Φυσικά όπως ψευδώς και ανιστόρητα γράφτηκε οι οδικοί άξονες της Εύβοιας δεν χαρακτηρίστηκαν διευρωπαϊκά δίκτυα το 2003 αλλά πολύ αργότερα.
Φυσικά όπως ψευδώς και ανιστόρητα γράφτηκε οι οδικοί άξονες της Εύβοιας δεν χαρακτηρίστηκαν διευρωπαϊκά δίκτυα το 2003 αλλά πολύ αργότερα.
Ειδικότερα δε ο δρόμος Χαλκίδα Κύμη χαρακτηρίστηκε διευρωπαϊκό δίκτυο το 2013!
Υπάρχει μεγάλη αλληλογραφία και πολλές φορές ένταση στις σχέσεις του τότε Νομάρχη Θ. Μπουραντά με τον τότε υφυπουργό Υποδομών μεταφορών και δικτύων Γιάννη Μαγκριώτη για το θέμα αυτό.
Όλα τα υπόλοιπα είναι αποκυήματα φαντασίας εμφανιζόμενα ως γεγονότα , πλίνθοι και κέραμοι (σκέψεων) ατάκτως ερριμμένοι και σενάρια «δημοσιογραφικής» φαντασίας πασπαλισμένα με σάλτσες διαφήμισης άσχετων με το θέμα πολιτικών προσώπων…